fredag 6. mai 2011

Veien mot målet - metoder

Hei!

Litt dårlig på å oppdatere jeg. Men er egentlig lite endring, det er vanskelig å endre noe, men jeg skal prøve. Har fått en tips om en diett som jeg tenkte jeg skulle prøve etterhvert. Jeg skal også kjøpe meg ZUMBA også sånn stor rockering. Jeg har en jobb som gjør det litt vanskelig å trene optimalt på et treningssenter, dvs det vil bli for dyrt, i forhold til hva jeg får ut av det. Men jeg skal prøve på egenhånd først.

Planen er i grunn å begynne på den dietten til sommeren, da har jeg fått flyttet sammen med kjæresten. Føler det blir litt lettere da. Jeg har også lyst til å prøve å begynne å jogge, selv om jeg hater det! Men alle sier at det blir bedre etterhvert, og det er den treningen som gir best resultater, forterst.

Så dette var ikke mye for nå, men det var noen tanker. Er fullt opptatt med en skoleoppgave, så den tar i grunn opp all min tid.

Snakkes !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar